Reklamacje
Towar jest uszkodzony i co dalej? Jak przebiega reklamacja?
1) Zrób zdjęcia paczki pokazujące:
- całą paczkę (zdjęcie każdej strony kartonu)
- karton z listem przewozowym
- wypełnienia
- uszkodzony towar
2) Prześlij do nas protokół szkody od przewoźnika - jeżeli taki był wypełniony. Można go stworzyć on-line na stronie dostawcy
3) W momencie otrzymania od Ciebie w/w dokumentów przystępujemy do rozpatrzenia reklamacji. Pamiętaj aby podpisać się danymi pod którymi było składane zamówienie. Najlepiej podać numer zamówienia w tytule wiadomości.
Reklamacje prosimy wysłać na sklep@krainaramek.pl
Jeżeli nie odpowiemy w ciągu 24H może to oznaczać, że wiadomość do nas nie dotarła - prosimy wtedy o telefon: 693 262 903
Całe szczęście uszkodzenia nie zdarzają się często :)