Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

Reklamacje

Towar jest uszkodzony i co dalej? Jak przebiega reklamacja?

1) Zrób zdjęcia paczki pokazujące:

- całą paczkę (zdjęcie każdej strony kartonu)

- karton z listem przewozowym

- wypełnienia

- uszkodzony towar


2) Prześlij do nas protokół szkody od przewoźnika - jeżeli taki był wypełniony. Można go stworzyć on-line na stronie dostawcy


3) W momencie otrzymania od Ciebie w/w dokumentów przystępujemy do rozpatrzenia reklamacji. Pamiętaj aby podpisać się danymi pod którymi było składane zamówienie. Najlepiej podać numer zamówienia w tytule wiadomości.

Reklamacje prosimy wysłać na sklep@krainaramek.pl

Jeżeli nie odpowiemy w ciągu 24H może to oznaczać, że wiadomość do nas nie dotarła - prosimy wtedy o telefon: 693 262 903

Całe szczęście uszkodzenia nie zdarzają się często :)

 



 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl